lördag 2 juni 2012

Snart..

Va ju till kliniken i torsdags, allt gick bara bra. Förstår mig inte riktigt på de där med äggblåsorna. Men några har växt till sig ganska bra. De va inte lika många som första gången hon tittade. Hur nu sånt går till?! Hur som helst så tar jag äntligen min sista spruta ikväll 22.30! Gud va skönt att de snart är över. På måndag morgon skall jag infinna mig på kliniken igen för äggplockning. Hoppas de går bra och att de inte gör allt för ont. Får vi några befruktade så sätta de tillbaka redan på onsdag. Hoppas, hoppas!!!

Men jobbigt och dyrt med alla resor till Åbo. Tur att jag tjänar ganska bra och så även min sambo. Så helt fattiga blir vi inte. Natt jobb ger bra pengar! Och i dagens läge är jag tacksam för att jag jobbar natt.
Inte långt kvar till så jag på ledig oh får semester. Den blir flyttad två dagar då jag måste jobba in två nätter. Men den 15:e juni går jag av mitt vak och blir då ledig typ 4 1/2 vecka. Skönt!!!!
Hoppas ni har en trevlig lördag. Här regnar de som tusan:( jätte trist då jag har besök i helgen av min kusin och hennes 11 månader son! Gulli och social kille, men hade varit lättare inse va som så man kunde va ute. Inte kul att gå ut i ÖSREGN! Men men... Åka till stan och ta en fina kanske så slipper vi sitta inne i huset hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar