lördag 2 juni 2012

3-4 liter!!!

Alltså jag fattar inte hur detta ska va möjligt! Idag måste jag börja dricka mellan 3-4 liter om dagen!! Vatten, jucie, soppor ja you name it! I vanliga fall dricker jag kanske två glas vatten om dagen. Jag kommer ju drunkna!;) fast jag försökt dricka mycket idag så har jag nog Max fått i mig 1 liter. 2-3 liter kvar då! Jag måste ju verkligen dricka för att allt ska gå bra. Men jobbigt när jag har så svårt att dricka när jag inte alls är törstig! Får kämpa på lite!
Snart kommer sambon hem med pizza till oss och vårt sällskap. Vi hade tänkt grilla idag, men regnet stoppar oss! Så istället för en nyttig grillad kyckling med en god sallad så blir de en flottig pizza. Men de e ju gott... Fan jag måste och vill börja träna igen. Vill ut och jogga!!!!! Vill gå på Bodycombat!!! Nå ja får stå ut några veckor till. Sen kan jag köra igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar