måndag 4 juni 2012

Äggplockning

Ja hur har de gått?! Ligger kvar på sjukhuset ännu.. Själva Äggplockningen gick riktigt bra. Jag kände nästan ingenting! Och de va ju skönt. Men nu efteråt! Aj fan va ont jag haft. Morfin har dom pumpat in, men de har bara hjälpt en liten stund. Blev till sist undersökt av läkare igen, hon kunde bara se lite vätska. Så nu har dom tagit en massa blodprover. Urinprov vill dom oxå att jag ska ge med de e ju inte så lätt när jag inte druckigt sen midnatt, alltså 14 timmar sen. Men nu fick jag äntligen lite dropp! Bra, för jag började bli lite hungrig. Vill bli pigg så att sambon och jag kan öka och köpa mat och lägga oss på hotell rummet. Äta och se en film. Har inte tagit mer morfin nu, måste känna efte hur värken känns nu.

Lite trött är jag oxå.. Min sambo fick komma in en lite stund där jag ligger. Slött, kunde han inte få va här! Jag ligger så pass skyddad från dom andra kvinnorna.. Om de finns några kvar? Jag var nummer två för att få göra mitt ingrepp idag, och de kom kvinnor efter mig.. Jag e den enda som e kvar av dom, alla andra har fått äta och nu åkt hem! Jag vill oxå. Men jag tror och hoppas att de värsta har släppt nu. Nå kablar uppdaterar er mer sen. Vet i te än hur många ägg dom Linda plocka ut, men hon sa att de va bra för mig. Så nu e de bara att hålla tummarna och hoppas på de bästa! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar