måndag 4 juni 2012

Forts. på äggplockningen.

Blev att ligga på kliniken ganska  länge igår, jag va den sista att åka hem.. men men.. Min sambo fick ju komma in till slut så att vi kunde hålla varandra sällskap.
Hur gick det då.. Ja kanske inte så bra som läkaren hade hoppats på såg man på henne. Hon såg väldigt fundersam ut när hon sa att dom fick ut 19stycken ägg, men de va bara 4 stycken som hade äggceller. Och om jag förstod rätt (språket igen) så betyder väl de att vi bara hade 4 ägg som har chansen att bli befruktade.. Det är ju bättre än inget, men kanske lite konstigt när dom plockade ut 19 stycken. Men men, som sagt jag kan inte ändra på det där, så det är som de är och nu får jag bara vänta till lite senare idag med att ringa och höra hur det har gått, om vi fått nåt befruktat eller om de blev pannkaka av allt.

Har även idag ont, magen är väldigt svullen.. De känns typ som när jag hade utomkvedshavandeskap, ett konstant tryck neråt.. Men de skall väl ge med sig. Får vänta och åter vänta bara=)
Nu skall jag plocka undan lite här hemma.. Kanske min kompis kommer hit idag. Skall försöka plantera ner mina gröna ätbara saker i vår planterings låda, så att vi har nåt att skörda i sommar=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar