söndag 24 juni 2012

En dag i taget

Jag får ta en dag i taget.. Inget blod idag, och de tackar jag för.. Jag borde inte oroa mig för de förstör bara för mig själv.. Men ibland är den inte helt lätt.. Trött är jag iaf, enormt trött. Fast de har jag varit i över en vecka. Jag brukar ju i vanliga fall lägga mig sen, oftast efter kl 12 på natten.. Nu e kag så trött innan klockan är 21 på kvällen.. Går och lägger mig tidigt men sover då ganska dåligt. Inatt sov jag jätte dåligt! Jag vaknade typ hela tiden! Och drömde om stora ormar:/ bläääää.. Vädret har varit växlande idag. Vi har ett dåligt sommar väder i år.. Kommer vattnet hinna bli varmt innan de är höst? Nu är ju faktiskt midsommar förbi och trist men sant så går vi återigen mot mörkare tider! Fast om den här gaviditeten vill fortsätta så får de gärna gå mot mörkare tider..

Jag hoppas och önskar så att de här ska gå vägen den här gången. De finns inget jag vill mer på denna jord. Vet inte riktigt vart jag skulle ta vägen om de sket sig igen. Rädslan är enorm:/ tråkigt att de ska kännas så...
Men som sagt en dag i taget. Jag har min skyddsängel runt halsen som jag fick av min vän när jag döpte mig för att få bli gudmor till hennes barn.
Nej nu ska slänga mig i duschen innan jag somnar. Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det ska gå vägen för er nu!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha!! Jag behöver alla tummar nu! Kram

    SvaraRadera