söndag 17 juni 2012

Söndag

Helgen är snart över och förbi. Imorgon börjar min semester på riktigt om jag inte blir fortsatt sjukskriven. Har ändå varit sjukskriven 10 dagar nu. Sen i fredags har jag haft som en molande värk nere i magen, som mensvärk men ingen mens har kommit.. Som tur är ska jag ju till gyn imorgon för en återkontroll och kika så att mina äggstockar är ok.
Börjat bli trött på de här stillasittande livet. Jag vill jogga och gå på Bodycombat igen. Hoppas och dansa!!! Men snart kanske jag får.

Igår låg jag och sambon i soffan och tittade på direktsändningen av Summerburst från Stockholm, åh va man hade önskat att man va där. Tänk va musik gör, alla människor dansar och är GLADA!! Ser så härligt ut! Verkligen bitter att se de hemma i soffan, men då planerar jag in att gå nästa år i stället:)

Har förresten nåt att se fram emot nu oxå, sånt tycker jag är viktigt.. För mig är de viktigt att ha nåt att längta efter, nåt som gör vardagen en aningens lättare när de känns tungt.
Så nu får jag längta efter London för nu är de BOKAT!! Syster och jag drar dit i september!:)

Såg oxå på Summerburst att Swedish House Mafia kommer till Stockholm och spelar i November!! De skulle jag oxå vilja gå på.. Måste se om jag och sambon kan få tag i biljetter!!

Just nu regnar de ute, och jag är uttråkad, de regnade igår med. Visat har jag saker att göra i hemmet, men de e så tråkigt!! Fast jag borde väl göra de nu så slipper jag göra de en solig dag! Baka bullar skulle jag kanske kunna göra idag. Nybakade kanelbullar är ju mumsigt! Nå vi får se. Har en del kläder jag måste ta tillvara på. Vika iho och få in i garderoben. Skit trist, men ett måste!

Ni andra får ha en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar