torsdag 14 juni 2012

Vilat några dagar

Ja dagarna går, ibland snabbare ibland känns de väldigt sakta. De har nu gått över en vecka sen överföringen. På onsdag nästa vecka ska jag till sjukhuset och lämna blodprov.
I förrgår drömde jag att jag va gravid och inatt drömde jag att jag födde en dotter.. Men hon va stor för hon hade redan fått mjölktänder.. Haha shit va sjuka drömmar man kan ha! Jag hoppas ju på att Gud ska va på min sida nu! Han hat varit emot mig tillräckligt länge känner jag!

Min lillebror skickade mail till mig här om dagen att han och hans tjej skall få en dotter senare i år... Hmm.. Kul?! Ja för dom.. Om jag känner mig bitter? Nja... Lite kanske.. Jag kan tycka att jag har alla förutsättningar, med ett välbetalt jobb, min sambo oxå, vi har ett stabilt förhållande ett fint hus på landet, vi e så redo som vi kan bli! Men jag får väl va glad för hans skull.. Men jag kan ju önska att de skulle varit jag.

Sommaren börjar komma nu iaf, de har varit fint soligt väder och igår så brände jag mig i solen när jag satt ute på ett fik med en väninna.
Idag har jag mått ganska bar och varit effektiv. Har slipat alla våra utestolar, oljat både bord och stolar, fått fram rotting möblerna, så nu e allt framplockat på altanen!!!! Äntligen!! Som jag har velat ha fram dom.. Nu kan man äntligen sitta ute och äga och bjuda hem folk oxå kanske:)
Nu skall jag gå ut och lukta runt på gården. Jag hat även klippt gräset idag och de doftar så gott. Sen ska jag placera ut mina blomplanteringar på altanen oxå!:) nu ska de bli fint!
Ni andra får ha en trevlig juni kväll!
Förresten, nästa vecka är de midsommar!!!:) undrar om jag får fira de med vatten eller ros'e?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar