måndag 11 juni 2012

Måndag

Ja då är de måndag igen. Tror jag:) blir lite förvirrad när man är "ledig". Idag mår jag sådär, förkylningen verkar seg och de känns som att den vill sätta sig i öronen. Eller iaf i ena örat för jag hör sämre på de, sen har jag börjat få hosta oxå! Vill bli helt frisk nu från förkylning och allt annat. Vill att de ska va nästa vecka så att jag får veta om vårt IVF försök har fungerat eller inte. Trodde ändå de skulle gå bra att vänta, men jag inser återigen att jag är sämst på dr. Har inte tålamod till de! Tycker de känns som att de va länge sen vi gjorde överföringen, men de är ju för tusan bara 5 dagar sen:) nå ja... Bara jag skulle få bli frisk skulle allt kännas bättre!
Men jag hat inte fått nån smärt attack i magen iaf, och de glädjer mig väl mest! För dom är jag göran utan.
Nu fick jag akut trötthet, tror jag ska slumra på soffan några minuter.
Hoppas allt e bra med er dör ute i "världen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar