tisdag 5 juni 2012

3 av 4!!!

Ringde kliniken tidigare idag för att höra hur de gått. Som de ser ut nu så har 3 av 4 ägg lyckats bli befruktade!:) så nu e de bara att hoppas på att dom växer till sig och utvecklar sig som dom ska. Hoppa på båten till Åbo inatt igen och hoppas på överföring imorn. Oj va spännande... Om man kunde titta fram i tiden typ 3 månader så att man skulle veta om alt funkat eller inte. Som sagt de här med att vänta är inte min starka sida!!

Men hjälp va jag är svullen i magen idag, jag är som en ballong! Och ont har jag haft. Hoppas de lägger sig imorn.. Så jobbigt att va så här svullen i magen. Och så vill jag ha fint väder imorn för jag vill ha klänning på mig! :)
Kanske ska kolla vädret innan jag säger nåt:) nå ja..
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar