söndag 3 juni 2012

Snart är de dags

Ja snart är de dags, imorn skall vi va på kliniken igen. Just nu håller jag på att kämpar med att få i mig all vätska! Shit man får ju bo på wc! Kissar typ två gånger i timmen! Kan ju inte ens gå på en promenad då jag blir panik nödig och måste springa på wc..:)

Min kusin har åkt hem nu, så nu är de tyst i huset. De va fart på den lilla och vårt hem är inte direkt barnvänligt i dagens läge:) så de va en del vaktande:)

Annars då, känner mig fortfarande helt lugn och harmonisk inför morgondagen, kan inte säga att jag är nervös. De blir som de blir.. Och hur de än blir så hoppas jag att de inte kan bli värre än de varit.

Jag fasar inte för att INTE bli gravid. De jag fasar för att bli gravid och sen förlora det igen. Sånt tar på,. Men jag ska försöka att inte tänka på de heller.. Snart blir de en väntan igen,. En väntan för att se om de blir nåt bra ägg, om de blir befruktat, om de sätts in, om de fäster och i så fall om de stannar. Jag kan ju inte styra de där på nåt vis, de enda jag kan göra är att vänta (jag e sämst på att vänta) :) tur att jag får semester snart, då får man lite annat att tänka på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar