fredag 29 juni 2012

Läkar besöket!

Läkar besöket igår då... Min läkare vA lite halft stressad. Jag fick komma in 30 minuter för sent samt att kag visste att han hade blivit kallad ner till operation innan jag kom dit! Så han va väl lite stressad för de. Lite synd att dom har både patienter och operationer på samma dag. Har dom op dag tycker jag att dom bara ska hålla sig till de!

Jag förstod inte helt va han sa den här gången. De va nåt med den vänstra äggstocken, typ som att jag haft ägglossning på den? Fick inte se nån riktigt bra bild. Sen såg vi iaf att den högra äggstocken hade börjat minska nu. Så de va ju faktiskt skönt! Så jag hoppas den ska minska ännu mer nu på tre veckor då jag har min nästa tid dit! Om jag fortfarande är gravid då och allt gått framåt så borde man då kunna höra hjärtat sa han..

Han ville iaf att jag skulle ta dom där jäkla pillerna som man kör upp i härligheten:/ för att förstärka graviditeten. Jag som va så glad för att jag förra veckan fick sluta med dom!! De e så äckligt att köra upp grejer där, speciellt när den sen vill ut. Kladdigt och jäkligt.. Och så blir man så skör där inne:/ men ok allt för att försöka få de här att gå hela vägen! Så e de.. Jag får stå ut..:/

Idag är de iaf sol! Dagen till ära har jag tagit på mig en klänning:) men de blåser lite:/ tror att vi är några stucken som skall ut på en båt runda idag. Vissa lär ju inta alkohol, men jag köpte alkoholfritt dricka idag som faktiskt va riktigt gott! Sen tror jag att de bli middag ute.. Sommar myyys när den är som bäst!
Ha en bra dag!

1 kommentar: