lördag 2 juni 2012

Då va de klart...

Då var de klart för denna gång iaf! Sista sprutan är nu tagen! Krångligt var det! Inte alls lika lätt som när hon å kliniken visade. Fattade inte hur jag skulle få sönder glas behållaren med vätska och få all vätska i ena delen? Nu var de bästa i toppen som vi bröt av samt i flaskan.. De sa hon ju inget om och inte var de så i den jag fick prova på, på kliniken heller. Skulle man använda all vätska? De gjorde vi iaf. Har varit duktig och modig och tagit dom två sista sprutorna själv! Gonal-f har jag ju oxå tagit själv men inte resten.. Men idag tog jag modet till mig då jag inte ville köra till jobbet både på morgonen och på kvällen! Och de gick! Så imorgon natt bär de av mot Åbo igen. Detta känns dock lite hopplöst då vi åker hem på måndag kväll och måste åka tillbaka till Åbo på tisdag natt! Evigt farande och dyrt!

Köpte en jätte fin skjorta sist vi va där, och jag måste köpa fler! I olika färger köpte en korall färgad och ett par snygga shorts till men de fanns både vit och grön skjorta! Vill ha den vita oxå, men kan tänka mig den gröna med! Får se om jag kan köpa dom på måndag.? Vet ej hur ont de gör med äggplockning och om man är i skick till att göra nåt efter det? Hmm lär väl visa sig. De är väl som med de mesta. De är olika för alla. För en del gör de ont och för andra kanske de inte gör de..
Nu skall jag plocka ihop lite och kika på fast and The furius (stavning?) den går på tv nu:)
Godnatt

1 kommentar:

  1. Spännande vecka du har framför dig nu :). Det är kul att höra vad de har för typ av sprutor i Åbo och hur de tänker då det faktiskt skiljer sig från hur de gör på tex. den kliniken jag gick på Fertilitetscentrum i Göteborg.
    Håller tummarna på att ni får ut många ägg och sedan får ett fint litet guldägg. Lycka till.

    SvaraRadera