måndag 25 juni 2012

Regn, regn, regn,,

Regn, regn och åter regn.. Verkligen ett trist väder!!! Var e min sommar?? Skall min semester regna bort eller? Nå ja, dagen har väl varit bra.. Har varit väldigt trött idag.. efter frukosten gick jag och sambon och la oss i sängen igen och vilade.. Sen när han gick och jobbade lite på gården så kröp jag ner i soffan med en bok.. Maria Montazami=) Härlig människa.. Hojn har en sån familj som jag vill ha.. Sammanhållning och ROLIGT verkar familjen tillsammans ha..
Nå ja, sambon och jag for och handlade på eftermiddagen... Blev jätte trött igen så när vi kom hem kröp vi ner i sängen igen och sov en stund innan de blev middag... Skönt med regniga daagr iaf så kan man med gott samvete vila och sova lite=)
Laga Quesadillia till middag, och gud va gott de blev!! Mums.. Kyckling, paprika och majs med fajita krydda.. Sen bröd med chili smak.. Lite riven ost och fetaost.. Stekte på de och så blev de lite sallad och gräddfil till de.. Fantastiskt gott!!

Ikväll skall jag och min kärlek kika på en film.. Köpte Nobels Testamente idag.. Jag älskar svensk film! Så himla bra... Allt som oftast tycker jag...
Härligt att krypa ner i soffan med lite ostbollar, film och dra en filt över sig.. Borde egentligen åka ut till stuga och kika på film.. Men att åka båt om de regnar när man skall hem är ju mindre kul...

Måste oxå passa på att säga att jag är en människa som gillar att lyssna på musik.. Musik som får mig glad och lite uppåt... Idag hörde jag en låt på radion som jag inte här på länge.. Va tvungen att ta ner den till min Iphone direkt.. Perfekt låt, som får mig på glatt humör och så känner man sig lite crazy..

Pelle Almgren & Wow Liksom- Om å Om Igen

Kanske den kan få nån annan på bättre humör oxå..
Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. hehe, jag såg också Nobels testamente (igår). Den var helt okej faktiskt :)

    SvaraRadera