söndag 1 juli 2012

Juli nu då...

Ja dagarna pinnar på och nu är de redan juli igen! Jag och hundarna va på stugan idag, solade lite och kollade temperaturen i vattnet. Bara 17grader!! Burrr!!

Lite ledsen kan jag känna mig i år då sambon ligger efter med jobb pga vädret. (jordbrukare) så jag har ju semester från mitt jobb och han har semester från sitt natt jobb men inte får gårdens alla måsten och gräs skördetid och sånt. Så vi kommer knappt va lediga nåt ihop:( vi som hela resten av året oftas jobbar om varandra då vi båda jobbar natt och helt olika schema:/ men inget man kan göra nåt åt nu! Men de e skit trist iaf! Hans arbete lugnar väl ner sig när de är dags för mig att gå på jobb igen. Buhuuu!:(

Så nu har jag gnällt lite över de oxå. Då skall jag gnälla över nästa sak. Mina bröst! Alltså shit va ömma dom är.. Eller nej, inte ömma de gör skiiiiit ont i dom. Jag har ju redan stora bröst från förut, och nu är dom ännu större och fylligare och så klart då mycket tyngre! Önskar jag kunde ta bort dom!:) haha.,
(men får väl va glad så länge de gör ont, då vet man ju att de händer nåt i kroppen)

Nej Gud så trött jag är nu. Minsta katten ligger i fotändan i sängen och väntar nog bara på att jag ska släcka lampan.
Godnatt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Trist att ni inte kan njuta av sommaren tillsammans! Men hoppningsvis så kan ni det sen när du har lediga dagar mellan vaken.

    Tycker inte alls synd om dig och dina bröst.. sitter och ler faktiskt för jag är så glad över att din kropp visar tecken på graviditet!

    Håller tummarna för er nu!

    SvaraRadera