måndag 16 juli 2012

Upprörd!

Nu e jag upprörd och stressad. Inte bra!!! Dom ringde från mitt jobb kl 16 och tvingar mig komma på natt jobb inatt!!!! Jag som har sovit så dåligt!!!!!! Jag va i stan och gjorde en massa ärenden när chefen ringde, så jag visste att jag inte skulle hinna hem för att sova!! Förklarar till chefen att jag va gravid, att jag sover dåligt och är färdig för säng redan kl 21 och att jag inte hinner hem för att sova!!!!!! Jag kan inte garantera att jag hålls vaken på jobbet!! Men va hjälpte de, jag måste på jobb ändå:( jag e så trött och nu vill jag bara GRÅTA!!! Jag vill inte på jobb när jag inte hunnit sova! De är trots allt 11 timmar jobb!!' jävla skit! Jag kommer köra ihjäl mig! Jobbet borde fasen betala taxi!! Nu e jag på dåligt humör och måste åka på jobb nu:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar