torsdag 5 juli 2012

Varje dag är ett steg framåt..

Ja så är det, varje dag är ett steg framåt, som jag lite kan va tacksam för... Ingen blödning än, vilket gör mig glad..
Just nu känner jag mig dock en aningen stressad (måste sluta) Men vi är några som planerar en möhippa för min vän.. Men herre gud de har varit Katastrof från början till slut!! För många kockar blir helt klart en jävligt dålig soppa!!! De e så pinsamt så att jag vill gräva ner mig lite.. Och folk som inte kan öppna munne, hoppar av några dagar innan självsaste hippan, sätter och andra i pisset då vi redan har ett gasnka högt pris att belata, nu hamnar vi på att betala ännu mer, plus att de kom fam att de nog har räknats fel iaf och att kalaset lär bli ännu dyrare.. Och de är det inte värt!!! Shit alltså... De är ett sista möte ikväll, där får vi veta om de räknats fel.. Och va vi har för pengar att röra oss med..

Jag har iaf varit "duktig", jag har i panik letat upp en back up plan.. kollat pris och allt... Hoppas folk är villiga att snabbt som satan lägga om allt och boka av allt vi bokat om  priset skenar iväg, vilket jag är säker på att de gör.. Och hoppas att fler inte hoppar av.. Pinsamt, pinsamt, pinsamt!!!
Men nu har jag iaf kollat up en back up plan som jag tror kan funka till ett pris vi är berädda att redan betala.. Så nu måste jag sluta stressa..

Fick höra igår att en vän till mig fött sitt barn aldeles för tidigt.. Förra vecka föddes deras barn, och hon va gravid i vecka 23!! Jag misstänker stress... Så jag ska fasen inte stressa.. Nu håller jag mina tummar för deras famlij och att allt löser sig till de bästa för dom.. För se, man kan ju inte va säker... Vilket lotteri det är ändå..
Hmm.. Livet är inte alltid lätt...
Nu skall jag slå mig ner i soffan och läsa ett kapitel i min bok.. Mysigt när vädret inte är va dom lovat.. de va lovat strålande sol, och de är mulet, mulet, MULET!
Men men..
Ha en fin dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar