tisdag 17 juli 2012

Rådgivningen

Jaha, då tig jag mod till mig och ringde mödra rådgivningen.. Hade inte velat gjort de fören efter fredagens ultraljud. Men insåg väl att de kunde va bra att ringa nu. Kvinnan i luren blev Aningens stressad över att jag ringde så "sent". Hon hade svårt att hitta "tidiga" tider.. För henne va de viktigt att få till en tid ifall vi skulle vilja göra ett KUB (om vi kommer så långt) och de görs tydligen i Åbo ca vecka 11.. Och jag borde va i vecka 8 nu om dom räknar efter mens. Jag kan helt ärligt säga att jag inte satt mig in i hur man räknar.. Hur som helst.. Efter många om och men från kvinnan i luren bestämde vi två tider. Ett för inskrivnings samtal och ett för läkar undersökning och möjlighet till remiss för ett KUB.
Men de tog sen nån timme så ringde hon upp igen och va så lycklig för att hon fått in en avbokning.. Så nu helt plötsligt har vi vår första tid dit imorn!!!! Hjälp.. Jag ville ju inte dit förens efter ultraljudet:/ men de e väl bara att snällt ta den tiden och nu snabbt fundera på om vi vill göra KUB eller inte..

Annat då?! Vår dator har tydligen fått nåt mer allvarligt fel:( vi har sambons farbror som e väldigt bra på datorer men detta va inget han kunde fixa. Han kanske kan rädda våra bilder. Jag borde ha lärt mig förra gången datorn gick sönder och han lyckades få fram våra bilder efter en veckas pyssel.. Hoppas hoppas att Hannas rädda bilderna denna gång oxå. Bilder är ju mitt allt!!!!! Gud va ledsen jag blir om alla bilder är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar