fredag 20 juli 2012

Ett pickande hjärta <3

Ja idag var de då dags för ultraljudet. Guuud så nervös jag va när jag gick från parkeringen och upp till gyn... Tänk om jag är sken gravid? Tänk om se stannat av?
La mig ner på britsen, fick en massa gelé på magen, sen va de dags. De tog inte lång stund innan man kunde ana ett litet liv där inne <3 en liten krabat på lite mer än 2cm.. Jag blir alldeles varm i själen, jag får se hur den rör på sig och får se och höra de lilla hjärtat slå! Helt fantastiskt, tårarna va ett faktum. Nu vill jag ännu mer att de stannar och växer till sig och kommer till oss i februari/mars...
Ny blev de iaf lite mer verkligt! Nu VET jag ju att de verkligen lever en liten sak i magen. Åh jag känner mig kär:)

Sjukskriven blev jag oxå igen, han sa 3 veckor med en gång, mina äggstockar har inte krympt nåt alls, och när kag börja jobba så fick jag ju så himla ont.. Han sa att jag bara skulle vila! Inte lyfta tungt eller anstränga mig. Så jag gör som han säger. Vila och ta de lugnt bara:) men nu ska jag längta och drömma mig bort, kanske va lite glad en stund:)
Ha en fin kväll

1 kommentar: