fredag 18 maj 2012

Snäll ge mig lite tur!

Snälla Gud nu måste di ge mig lite flyt i livet!! Jag vill inte och orkar inte med fler motgångar! Mensen får ABSOLUT INTE komma nu!!!! Efter två samtal med sköterskan och kon rådfrågat med läkaren, så är de inte passligt om mensen väljer att starta nu! Gör den de måste jag i värsta fall vänta tills i höst innan vi fortsätter:( hon sa först att de inte borde va några problem, och att jag kanske får börja med sprutorna i helgen. Satt och vänta på att hon skulle ringa upp. Men efter två timmars väntande va jag tvungen att åka till Apoteket innan dom stängde. Hade ju mina sprutor färdigt beställda. Så jag hämtar ut sprutorna, och gör lite andra ärenden innan hon ringer tillbaka och berättar att de inte är så bra om mensen börjar nu.. Fuck!!!! Men son sagt de va ju bara lite rosa på pappret då jag torkade så jag ber till gudarna bu att de stannar där! Tidigast på måndag får den komma! Snälla låt mig ha lite tur nu. Låt mig slippa vänta ända till höst när jag hämtat ut alla mediciner nu! De är min tur att ha lite flyt i livet! Haft nog med otur!

2 kommentarer:

  1. Aj då!! Håller tummarna att det bara va lite spottings och att mensen väntar några dagar innan den kommer!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna... segt att kliniken kan göra så där... stress är ju inte bra. Det är stor skillnad mot här (Australien) - de verkar väldigt flexibla här! Får jag fråga, är det ett gratis-försök? Är det därför de kan tvinga dig att vänta tills i höst..? Men du... bara en tanke, om mensen skulle komma EN ynka dag för tidigt - ljug! Jag vet att här börjar vi med sprutan dag 3, alltså 1-2 dagar senare än i Sverige. Så stor skillnad kan det ju alltså inte vara... kanske... lyssna inte på mig, hehe ;-)

    SvaraRadera