fredag 25 maj 2012

3:e dagen

Idag är de 3:e dagen med spruta. Jag mår väl nog ganska bra, inatt på jobbet mådde jag lite illa, och hade lite ont i äggstockarna. Idag när jag vaknade kändes de lite tokigt i den högra äggstocken, men inte så farligt, lite som mensvärks hugg eller nåt:) skulle vilja ut och jogga!! Men de låter jag bli. Lill katten hoppa just upp i min famn, står och trampar som en tok;) hon e så vacker min lilla kisse, men dock vassa klor!

Skall snart åka på jobb igen, har igen större lust kan jag ju erkänna! Är så sur för att vi inte får ut vår Hela lön! De ställer till de nu när vi ska till Finland!! Jag skulle verkligen behöva få ut HELA lönen nu när vi ska åka två gånger nästa vecka! Hytt på båten en väg på söndag/måndag kostar oss 100€ för några timmar, då ska vi sen räkna in bilen och två personbiljetter på båten.. Lätt för styrelsen att tycka att bi fått en nytt bra system, de drabbar ju inte deras rikemans löner! Men för oss vanliga dödliga, oss drabbar de då vi bara får ut grundlön och sen efter 2-2 1/2 vecka få ut ersättningarna! De är ju ersättningen som gör min lön! Och jag behöver den nu. Inte den sista denna månad!!!! Suck. Nej nu måste jag skynda mig på jobb! Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar