onsdag 23 maj 2012

Onsdag

Så va denna dag snart slut! Jag är så trött idag! Inte van att stiga upp tidigt två dagar i rad. Hehe. Imorn måste jag upp tidigt igen eftersom att jag måste ta sprutan tidigt på morgonen. De värsta är att jag verkligen måste ta den själv då min sambo inte kommer att v hemma:/ uff jag gillar inte nålar. Nåja när den är tagen kryper jag ner i sängen och försöker sova några timmar till. För imorn skall jag på natt jobb.
Ringde förresten och pratade med min chef om att jag behöver ha ledigt två nätter nu under mitt vak pass eftersom att vi måste vi i Åbo på måndag morgon. Men de va inga problem.. Hon fixar vikarie.. Lite jobbigt att jag måste jobba in de sen. För om de blir nån överföring så hade jag så passligt bara några natt pass kvar sen hade gått på ledigt och fått semester. Men istället måste jag jobba då.. Men de får jag väl ta.. Annars blir de ju tjänstledig utan län och de e ju inte heller så kul. Så de får väl gå bara.. Hoppas bara att NINA två besök till Åbo vecka 23 infaller på mina lediga dagar så att jag slipper ta mer ledigt och slipper jobba in fler nätter:/

Annars då.. Ligger och fryser i soffan just nu. Har varit ute och åkt vattenskoter, men de à inte direkt varmt.! Borde bädda ner mig i sängen. Min ena vackra kisse som nu ser på bilden är en liten sötnos. Hon brukar sova med oss. Jag ville inte ha några djur i sovrummet från början men shit va hon skriker om vi stänger dörren! Går inte att sova då:) så hon får sova med oss. Bortskämda kisse..

Nä nu får de va färdig skrivet för idag tror jag.
Hoppas ni andra haft en bra dag oh en trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Hej .
    Ville komma in och tacka dig personligen för gratulationen i samband med Matildas födelse.
    Jag bli så glad att så många delar vår lycka.

    Ha en god natt.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hej! har "läst in mig" på din blogg! herregud vad ni har gått igenom mycket. Kan inte på något vis föreställa mig den sorg ni har fått arbeta er igenom. Önskar er ALL lycka nu när ni ska få göra IVF...Förstår vad du menar med endorfinkicken när man är nere! Har själv upplevt det nu i några veckor. känns bra när man får göra saker också...man ska bara inte glömma bort det dom dagar det känns tungt. Heja alla Endorfiner ;0)

    SvaraRadera