tisdag 22 maj 2012

Medvind!

Idag hade jag en tidig tid till gyn, fick sitta och vänta lite då dom va snälla och tig mig emellan. När kag låg där i stolen och såg alla äggblåsor på tven bakom läkaren. Hade jag inte så mycket i huvudet.. Eller jo.. Jag hade helt ställt in mig på en bekymmersfri sommar.. Dricka ros'e och va ute på sjön. Njuta av min sambo och att vi kan göra va vi vill när vi vill.. För vi har inga barn! Så vi kan göra precis vad vi vill! Och de är ju inte helt fel. Igår när vi åkte vattenskoter så tänkte jag på de, att vilken tur att vi inte har barn nu. För då hade vi inte kunna åka ut med vattenskotern båda två.. Så jag verkligen njöt och började förlika mig med tanke på sprut start i höst!! En trevlig tanke ändå.. Fine!
Väl hos läkaren då: hon kunde ju varken sägs bu eller bä eftersom att hon inte visste hur dom i Åbo ville att de skulle se ut. Men hon skickade iaf dit bilderna... Åkte därefter och handlade hem en massa blommor!!:€ hör skall de planteras och göras fint! Slipade lite mer på bordet oxå.. Men batteriet på maskinen håller ju så kort stund. Typiskt..
In för att fika och ringa Åbo... Och till min stora förvåning säger damen i luren på Finlands svenska: allt ser bra ut! Du får börja mes sprutors imorgon!! Va?!?!? (där for mitt ros'e) :)

Ok.. Så efter instruktioner, så börjar jag att sticka mig tidigt imorn på morgonen. Skulle behöva åka vis jobbet och be en sjukskötare titta på sprutan och hjälpa mig komma igång. Men idag är de fel person på jobb...

Så ikväll ska jag åka och sola solarium, och efter de köra ett Bodycombat pass!! Mitt sista pass på ett tag då.. Jag ska köra sten hårt!!!!:) för de e så jäkla kul!!! Jag kommer att sakna de!! Men sen när de är läge får jag börja igen. IVF skötaren sa att jag bara fick få sakta promenader.. Inte jogging heller.. Ok, bara att lyda:)
Nej nu skall jag ut och plantera innan jag skall åka iväg!

1 kommentar:

  1. Men det är ju jättekul! Lycka till!
    Även jag har lagt ned allt vad motion heter och gått upp flera kilo i vikt... vad gör man inte!

    SvaraRadera