onsdag 16 maj 2012

Dagen som gick

Så har ännu en dag gått! Jag har nu bara två tabletter kvar att ta.. Sen är de bara att invänta mensen, och få instruktioner om när sprut satt skall ske. Lite nervös har jag känt mig idag. Men jag ska inte tänka på det.

Fick till lite träning idag oxå. Tog ett pass Bodycombat på gymmet. Så kul!! Nu sitter jag och glor på youtube och vill gå IGEN!! Finns ett pass på fredag. Kanske jag skulle gå på de!? Vill, vill,vill!!!:) imorn måste jag försöka ta mig ut på en jogging tur.. Känns lite sådär måste jag säga, att jag har kommit igång så bra med träningen och sen veta att jag måste sluta träna när jag börjar med sprutorna:( mår ju så bra av träningen nu, blir verkligen så mycket gladare! Men men de är väl smällar man får ta. Funkar de inte och jag inte blir gravid är de ju bara att fortsätta träna sen.

Nej hjälp nu är klockan massor! Måste gå och sova! Imorn är de ju dags för dop. Hämtade ut dop gåvan idag. Ett halsband med ett hjärta och en diamant i hjärtat. På hjärtat står de: My first dimond.. Hihi de tyckte jag va passande till henne. På baksidan graverade dom in hennes namn och dop datum. De blev så fint!
Har funderat på kläder.. De blir nog en hel lång svart klänning och en vit kofta. Kanske mycket svart, men jag har ju ändå vit kofta och blont hår:) äh hinner väl ångra mig igen.
Godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar