lördag 19 maj 2012

Gråter..

Ja idag kan jag inte annat göra än att gråta.. Krokodil tårarna bara kommer! Mitt glad och pigga jag försvann med ett knäpp. Idag när jag har varit på wc så kommer de bryr, så de e ju bara en fråga på timmar innan blodet kommer. Varför? Varför skall jag alltid ha otur!? Hur jävla mycket otur ska en och samma människa få ha.. Jag e så ledsen så ledsen. Jag som hade räknat ner, tagit de lugnt och inte stressat oh försökt njutit av livet lite.. Och så väljer kroppen att återigen fittas med mig och göra mig ledsen. Bryta ner mig.. Som att man inte redan ligger! Usch jag skulle kunna gråta ihjäl mig just nu! Jag skall inte ta ut nåt i förskott, de kan ju hända att jag iaf får börja med sprutorna. Men de ser lite dåligt ut med de just nu:( gräv ner mig!!!!
Varför ska jag drabbas av allt, sjukdomar och elände. Läste en väninnas systers blogg. Hon är gravid. Och jag e glad för hennes skull. De är hon värd. Men hon hade svarat på några frågor i bloggen. Och en fråga va hur länge dom försökt få barn. Hon svarar 4 månader..
Ok jag har snart försökt 44 månader och har fortfarande inget barn!.livet kan va så jäkla orättvist. Idag är jag verkligen ledsen!! Från djupet av mitt hjärta! :( jag skulle vilja ligga i sängen och gråta hela dagen!! Tur att jag har psykolog tid på måndag! Måste även ringa IVF skötaren på måndag.. Mitt suger!!

2 kommentarer:

  1. Åh stackare!!! Vad trist. Verkligen jättesegt... hoppas det fixar sig att du kan börja ändå. Tjata! Kräv! Vet hur det känns, jag ligger också på 40 månader +... Och så klagar vänner när det gått sex månader, suck.

    SvaraRadera
  2. Många kramar till dig!!
    Livet ÄR orättvisst....och det FÅR man tycka när det känns som tyngst!!

    SvaraRadera