lördag 26 maj 2012

Lördag

Så var de lördag igen då. Idag när jag kom hem från vaket fick jag ta sprutan själv då min sambo är borta. Men de gick bra! Sovit som en stock har jag gjort! Skönt!!! Men är trött. Idag igen när jag vaknade gjorde de riktigt ont i äggstockarna (tror jag) vet ute om jag får ont för att jag ligger på mage? Rör mig ganska mycket när jag sover och somnar bog oftast på rygg, men jag vaknar nästan alltid på mage. Jag kan inte direkt säga att jag annars känner några biverkningar. Bara när jag vaknar efter att ha sovit. Då gör de riktigt ont. Sådär ont att man blir och ligga och snurra i sängen:/ inte skönt, men de ger sig efter kanske 15-20 minuter. Nu känns de ganska bra, aningens ömt men inget jag lider av. Skulle vilja gå en promenad, men känner mig för trött idag. Avbokade just vår hytt som vi fick till Åbo. Jag tror vi försöker ta in på ett billigt hotell istället efter vårt käkar besök. Så kan vi vila och titta på film eller va vi vill. För att gå och shoppa för att fördriva tiden i Åbo varje. Gång man skall dit.... Njaa de går nog inte:) då e man ruinerad innan man vet ordet av de.

Imorn såg jag på kartan att de skulle bli riktigt fint väder! Idag är de oxå fint men de blåser lite. Blir sugen på ett glas ros'e i solen. Kan man ta sig ett glas när man sprutar?? Nån som vet?

Nä nu tror jag att jag skall vila eller kanske till och med sova en stund till. Är så himla trött. Va hemskt att köra hem imorse när man va så trött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar