torsdag 17 maj 2012

Dopet

Dopet idag gick jätte bra. Jag fick bära in tösen och hon satt i min famn så tyst hela dopet. Så underbart söt! Hon e som en liten docka.:) så jag är så nöjd med dagen, och en stolt gudmor. De känns så stort och fint att få bli gudmor eller fadder som de nog heter i dagens läge. Läste att man nog får titulera sig hur som, men i dagens läge är den korrekta termen fadder. Min fästman blev gudfar till tösen så vi är gudföräldrar ihop. Känns fint. Ja sa till tösens mor att får jag inte någon egen liten, då har jag ju alltid Lill tösen att överösa med skor:) (jag gillar/älskar skor)

Nu har jag förresten bara en tablett kvar! Fick en liten nervös känsla.. Snart blir de sprut start, nu handlar de bara om dagar. Idag när jag höll lill tösen i famnen så tänkte jag att jag hoppas verkligen att jag får uppleva detta en dag. Att vi får ett barn att älska. En liten skrutt att krama om... Ja de e bara att vänta och se om de här med IVF fungerar för oss.
Nu ska jag nog dammsuga här hemma, så att jag slipper göra det imorn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar