fredag 18 maj 2012

???

Alltså...??? Va just på wc, när jag torkade mig såg jag att de va lite blod på pappret!! Jag har visserligen känt att de varit lite som mensvärk, men de e inget konstigt, jag brukar kunna ha lite ont.. Men min IVF skötare hade ju planerat in mensen nästa vecka!! Kommer den redan nu??
Har ju ätit primolut nu. Och man ska ju egentligen ta de i 10 dagar och sen efter 2 dagar ska mensen komma sa hon, men förra gången jag åt dom i 10 dagar fick jag inte mens förens efter 6 dagar. Så hon räknade med 6 dagar denna gång oxå, men hon förlängde så att jag skulle ta tabletterna i 12 dagar. Jag e på dag 12 nu! Men de värkar som att kroppen denna gång kanske lyssnade till 10 tabletter och ger mig mens 2 dagar efter! Alltså på min 12:e dag... Men de e ju en hel vecka för tidigt enligt planen!?!!! Shit va händer nu?!
Om en timme öppnar deras telefon tid. Måste ringa och fråga. Hjälp, nu blev jag nervös!!! Måste bli kissnldig snart igen så jag får se om de kommer nå mer blod.. Hjälp, hjälp, hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar