söndag 20 maj 2012

Nu gäller de.

Efter en ledsen dag igår känns de bättre idag, även fast mensen nu under eftermiddagen verkligen har startat oh de är nu blod och inte lite brunt. Jaja va kan jag göra åt det? Inget.. Fan ingenting. Så de är bara att acceptera och invänta morgondagen då jag får ta ett nytt samtal till IVF skötaren och fråga om de gör nån skillnad att den började på söndag..
Idag är de iaf dagen D.. Idag skall kag springa 10km med min kompis! De har vart vårt mål! Och de ska gå. Dock st jag världens mens värk idag, har sälland mens värk. Lite ont kan jag ha men idag är de riktig värk. Men de ska inte stoppa mig!! Mens jäveln stoppar ju allt annat i mitt liv, men detta ska jag styra över skälv. Så kag SKA springa. Ska bara byta kläder och hoppa in i bilen oh köra till min kompis. Sen bär de av!
Längtar till tisdag, för då går de ett Bodycombat pass på mitt gym, då ska jag slå ur mig alla ledsna tankar.. Ok nu måste jag dra! Ha de gött mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar