fredag 3 augusti 2012

10+3

De e knappt så att jag vågar säga det. Men jag har den senaste tiden inte varit tok rädd när jag ska på wc!:) jag har varit så rädd för att de ska komma blod att jag inland hållit mig väldigt länge av rädsla att dra ner byxorna. Men nu känns de bättre *peppar, peppar* jag har inte ångest när jag ska på wc. Jag kan ganska lugnt gå, skönt att slippa lite av den oron. De kan ju va tillfälligt, men jag får njuta nu under tiden:)
Annars då? Har lite tappat aptiten, sånt jag annars tycker om smakar inte alls!
Kyckling som jag annars älskar och äter mycket av blir jag nästan äcklad av tanken på nu. Vi pr kyckling igår men jag tog bara några tuggor, sen fick de bli lite sallad men mest oliver och sen en smörgås.. Jag kan inte komma på nåt att laga som skulle smaka. De enda jag har sug efter och vill äta är hamburgare från typ mc donalds eller finska Hesburger! Men sånt kan jag ju inte äta, då blir jag
väl tjock som ett hus. Kanske en paj skulle kunna slinka ner med en god sallad.. Smörgås är oxå gott men de är inte så mycket näring i de.. Måste komma på nåt jag tycker är gott. Grillad mat är jag inte alls sugen på.. Vill ha höst och äta soppor, eller grytor.. Hmm..

Får väl se va de blir till middag idag. Kanske vi går ur och äter på restaurang? Sambon börjar snart jobba, sen går våra liv om varandra igen:( Vill ha kräftskiva oxå! Men de lär väl inte heller bli av. Såg ett recept på en paj med Västerbotten ost och kantareller, de lät gott.. Lite kräftor och nån god sås till och nåt gott bröd... De e jag sugen på oxå:) jag som inte gillar kräftor:)
Mej nu ska jag städa de sista i vårt ena gästrum då min far, styvmoder och syster kommer till oss nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Åhh, tack så mycket för din kommentar! :)
    Och du, grattis så mycket till det pickande hjärtat på UL! <3 Underbart att höra att allt såg bra ut!

    SvaraRadera