lördag 18 augusti 2012

Lördag idag då..

Igår va vi ut till stugan en sväng, satt och läste lite bok och tog de lugnt. Sen kom de några vänner över på lite bastu, bad och nån öl. Vissa åt räkor oxå.. Inte min grej:)
De va en riktigt mysig kväll, men hjälp va mörkt de börjar bli om kvällarna nu!! Helt otroligt va fort de går. Men de e ju mysigt de med. Har ju sagt att jag längtar efter hösten.

Idag känner ja mig lite kluven, min svärmor dog för lite över ett år sen tråkigt nog. Och min sambos pappa har träffat en ny kvinna för ett tag sen. Hennes har jag bara hälsat på. Men idag skall dom bjuda på middag på min sambos familjs stuga, med hennes barn oxå. Säkert vuxna.. Men jag kan tycka att de känns lite påtvingat.. Jag har ingen större lust om ja ska va ärlig. Jag känner mig obekväm... De känns så tidigt.. Jag känner mig som världens hemskaste person som tycker så... Man kan ju tycka att jag borde va van då min mamma varit gift flera gånger. Men aldrig me nån som haft egna barn sen tidigare.. Kanske jag bara e lite gravid känslig. Va vet jag... Måste väl börja göra mig klar så att jag inte blir sist som vanligt.. Och så hoppas kag att de inte blir allt för stelt ikväll, med många nya ansikten, alltid lättare om man får lite alkohol i kroppen.. Men sp blir de ju inte.. Och hoppas inte sambons pappa har berättat om våran historia för dom för jag har ingen lust att prata om de med främlingar.! Nå ja... De gå säkert bra.. Ha en bra lördag ni andra kämpare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar