torsdag 16 augusti 2012

Jo just de..

Jo just de, de där med träning som jag längtat efter, de blir inget av med de:( läkaren i Åbo sa att promenader och simma kunde jag gör.. Inte ens zumba som jag längtat efter. Lite trist, men synd att klaga då jag äntligen är gravid!!
Jag hade gärna hållit igång med träning då min psykolog tycker att de är A och O för ett gott välmående fysiskt och psykiskt! Oh jag blev så mycket starkare psykiskt av träningen vilket jag aldrig trott på. Jag mådde mycket bättre och blev gladare.. Men jag får försöka mig på promenader då helt enkelt! Glömde fråga hur de va med cykling, men de borde inte va så farligt om man inte tar i för kung och fosterland kanske.

Är lite nere i en svacka igen pga av min mamma.. Hon e den enda person som kan få mig innerligt ledsen och sårad. Och hon fattar ingenting! Står i valet och kvalet att bryt helt med henne. Kan låta hemskt, men då kan hon göra mig illa nå mer.. Kanske förklarar va kag menar en annan dag..

Just nu ligger jag vid min sambos brors stuga och solar, har hundarna med mig och en picknick korg. Inväntar min sambo som ska komma och fika. Testade idag igen att laga en sockerkaka.. Och jag är verkligen sämst! :) jag vet inte va jag gör för fel? Den vill aldrig stiga! Inte
Muffins heller när jag lagar dom, och jag testar nya recept för att se om de blir bättre, men icke! Sockerkaka och muffins är helt klart inte min grej:)

Nej om man skulle lägga sig på rygg i hopp om att få nån färg i ansiktet. Hjälp va vit jag är i år!!
Nå ja, ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jag är inte heller nån höjdare på att göra sockerkaka o muffins. Men jag köpte en muffinmaker så nu kan jag iaf göra muffins :). Sockerkaka får farmor eller mormor göra eller så köper jag :) ta det nu lugnt :)
    Kram från en som oxå är gravid genom ivf :) v 16 ( 15+4 )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de e ju tur att de finns saker som kan hjälpa en i ens arbete med muffins=) De e konstigt hur man kan misslyckas med nåt som borde va väldigt lätt..
      Men Kul att höra fler som blivit gravid med hjälp av IVF. Vilken himla tur att tekniken går framåt så att de finns hjälp för oss som haft de lite/mycket svårare att bli gravida. Hoppas du kan njuta av din graviditet!
      Kram

      Radera