måndag 13 augusti 2012

Söndag

Våran söndag. Min sambo va uppe tidigt då han egentligen skulle iväg och spela en fotbollsmatch, så jag vaknar och de är dåligt väder ute. Jag har blivit så himla väder känslig! Eller så är de mitt låga hb, men jag får sån himla huvudvärk! Usch, så jag gick upp vid 7 tiden och tog en huvudvärkstablett, min sambo valde att stanna hemma då han inte heller kände sig helt på topp. Sen somna vi båda om och gick inte upp fören klockan nästan va 12:) min sambo är en jobb myra så de är sällan vi sover tills vi vaknar, han har nästan alltid klockan på ringning så de va skönt att bara ligga och sova tills man vaknade och ville gå upp söndagen va grå.. Vi åt lite frukost och sen fick sambon ett Mess som ledde oss båda ut..

Och där fanns en korg med en massa godsaker i! Våra fina vänner som vet allt va vi har hållit på med och hur länge vi har kämpat för de här gav oss en fin gåva:) tidningar, godis, ljus, servetter och ett fint kort.. Ett grattis kort för att vi äntligen är gravid.. Så fint och rörande:) Tack!! De blev en bra start på vår gråa söndag.

Idag måndag firar jag och sambo 6år tillsammans:) vet inte om de blir låt firande.. Får kanske ta de imorn när vi är i Åbo:) en dag på tu man hand då vi båda får se vårt hjärtegryn.. Lite shopping, kanske en god lunch på nån uteservering, såg på kartan att de borde bli fint väder...

Kanske, kanske jag borde köpa lite mamma kläder. Jag behöver de inte nu, men om vi ska åka utomlands i Oktober så kan jag nog behöva de.. Lite sommar kläder som kanske passar, för de jag har hemma lär inte passa då. Jag har ju svårt att våga tro och hoppas så långt.. Men nån gång måste jag våga tro.. Imorn går vi ändå in i vecka 12!
Jag längtar till imorn då vi får se vår lilla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar