onsdag 29 augusti 2012

100 dagar!

Ja enligt mina appar är jag idag äntligen uppe i 100 dagar gravid!:) "bara" 180 dagar kvar om lyckan vill sig! Jag har längtat efter dessa 100 dagar som både gått snabbt men ändå inte.. Känns ju faktiskt som en evighet sen jag tog första sprutan:)

Inatt skall jag även börja jobba igen, kan ju säga att de är med lite blandade känslor! Jag vet att jag kommer att ha en inskolning inatt, känner henne cv vi har jobbat ihop förut så de blir inga problem! Skönt att få lite hjälp första natten! De gäller bara att hålla nerverna lugna! Om de går... Som sagt jag har ju chansen att få jobba dag på en helt annan avdelning om de här blir för jobbigt.

Ny ska jag iaf åka till stan och köpa mig ett par stödstrumpor inför nästa veckas flygning! De sa hon på mvc att jag skulle ha. Så då e de va att köpa de.. Inget jag orkar åka oh göra sen när jag börjat jobba natt. Då vill jag sova och ta de lugnt och ladda hemma bara.. Finns lite annat jag måste hinna med idag oxå. Så måste sätta ihåg ny om jag skall hinna klart. Min köra sambo reser ju bort imorn och innan jag åker på mitt natt jobb ikväll måste han visa mig lite hur jag skall göra med korna och deras vatten.. (min sambo ha en massa kor om jag inte sagt de förut) så nu är de hög tid att sluta skriva och ta mig mot stan.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar