onsdag 8 augusti 2012

Delmål

Ja man kan säga att jag sätter upp som små delmål med denna graviditet, mest i dagar då kanske. De sägs ju att man är gravid i 280 dagar, och nu har jag bara längtat efter att dom "första" 80 dagarna skall gå! Och de har dom gjort nu.. Idag är jag på dag 80! Så nu är de "bara" 200 dagar kvar:)
Nästa delmål är att hamna på 100 dagar gångna, så de är 20 dagar kvar.. Idag är jag i vecka 11+2, kan knappt tro att jag snart är i vecka 12! Vilket oxå varit ett av mina delmål. Jag hoppas och vill så gärna att de går vägen! Längtan är enorm.
På fredag är de dags för ett nytt ultraljud för att kolla mina äggstockar, jag hoppas han kan sikta in en bild på den lilla så att jag får se att eller om den lever fortfarande. Måste oxå boka båt och bilplats på en Finlands färja då vi har tid för KUB i Åbo redan nästa vecka. Nervöst och spännande! Nej nu e jag trött.! Klockan e typ ett på natten. Väntar på att mina sängkläder ska torka. Har min pappa, styvnandes och syster här så mina dubbel lakan har dom så nu får jag vackert vänta lite till innan jag kan sova.
Min sambos semester tog slut idag:( så nu började han jobba natt.. De e nog de värsta när vi båda jobbar natt, när vi jobbar om varandra. Jag jobbar ju 7 och sen är jag ledig 7. Medans han hela tiden jobbar 8 nätter och sen bas är ledig 4!! Så de blir lätt att vi går om varandra då:/ trist.. Men men..

Vi hörs igen alla kämpare! Nu ska jag kolla sängkläderna igen och se om jag får lägga mig.. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar