onsdag 29 augusti 2012

Jaha....

Jaha om en timme är de dags att åka mot jobbet. Mitt lugn har ju varit att jag skulle få ha en till tjej med mig inatt så att vi skulle va två stycken som hjälps åt... Men ny ringde dom från jobbet och va snälla och berätta att hon ringt och sjukanmält sig.. Suck,. Inte för att de förvånar.. Men jag hade ju sett fram emot att få lite hjälp samt haft nån att prata med inatt. Slippa stressa första natten.. Men nu blir jag ensam.. Chefen verkade aningens nervös över att kag ska va själv. Hon gillar inte alls att jag ska jobba natt.. Och hon menar ju bara väl chefen..
Men jag får hoppas mina gamla känner igen mig och kan känna att dom inte behöver va oroliga inatt.
Hade tänkt sova lite innan jobb, men de hinner jag inte nu:( får försöka sova länge imorn istället...

Nu börjar de kännas lite oxå att min älskling ska åka iväg:( och lämna mig ensam hemma. Snyft... Eller snyftet blir, visst de e trist att va själv men samtidigt lär jag ha fullt upp med att sova och jobba. Men sen när han kommer hem så åker ju jag bort.. Så vi ses ju knappt nåt från och med imorn och fram till den 10:e september då jag kommer hem från London. Men då uppskattar vi varandra mer sen:) hihi
Nä om jag skall leta rätt på nån film eller serie att ta med mig till jobb. Har jag tur så är de lite lugnt så att man hinner se ett avsnitt eller en film.. Har man dvd me så kan man ju bara pausa när dom ringer på hjälp.. En bok får jag väl ta med mig oxå.
Nä ni får ha en bra kväll nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar