tisdag 29 januari 2013

Baby vakt

Ikväll var de dags att plocka fram baby vakten som vi handlade i början av december. Vi inhandlade ju typ allt på en gång då av en viss orsak.
Hur som helst så tyckte ja att jag borde öppna och kolla lite på dom och läsa instruktions bok.. Men hjälp! Den känns lite väl avancerad:) så ja sa till sambon att de nog är han som får läsa och sätta sig in i hur den funkar och sen berätta åt mig :D haha.. Jag gillar inte att läsa sånt där :)

Idag har jag iaf varit och köpt hem de "sista" som jag kände att jag ville ha hem.. Köpte ylle inlägg för att förhoppningsvis slippa mjölkstockning. Köpte även en super mjuk och skön filt från kapphals serie Newbie till bebisen.. Så fin.. Nu är se bara att vänta tills jag får linda den kring bebisen :) blev en beige filt förresten..

Men mitt stackars bäcken klarar inte av att gå och handla så där. Shit va ont jag får! Kommer ha svårt att sova inatt.. Har ju haft en kudde mellan benen förut men de kan jag inte ha längre, de gör oxå för ont. Ibland känner jag att jag vill ha en kudde under magen, men magen min är så sabla känslig så de för bara ont... Men snart, snart är längtan och väntan över.. Jag kommer sakna min stora runda mage och alla buffar man känner varje dag.. Men de ska ändå bli skönt att bli av me den, bli av me alla kilon man dragit på sig.. Att va överviktig på heltid skulle jag aldrig orka med! Hjälp va de e tungt! Sp jag ser fram emot att kunna promenera igen och röra mig utan att flås ihjäl mig :)

Idag sparkade förresten bebis till på revbenet! Herre Gud va ont de gjorde! De va nästan så att tårarna börja spruta på studs som ja kände sparken.. Så snälla bebis, inga fler åka sparkar :)
Nåt jag oxå har märkt att den gör ofta är att hicka!:) stackars liten va den hickar.. :) hihi de känns så roligt..

Nej nu skall jag kolla klart på svenska Hollywood fruar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar