söndag 27 januari 2013

Snart, snart...

Idag är det söndag.. Jag äter min magkatarrs medicin och har inte fått mer ont i magen. Nåt konstigt är de i magen, men vad vet jag inte...
Min kära sambo blev magsjuk igen i fredags! Panik!! Jag vill inte blir sjuk igen!  Men de fick än ju att fundera på om de ändå va magsjuka jag fick igen förra söndagen? Just nu hoppas jag ju på att de va de, så att ja inte blir sjuk nu igen.. Vi låg ju båda magsjuka på julafton.. Så de känns lite konstigt att de kom så tätt igen..

Har lyssnat på min avslappnings cd idag.. Kom fram till att man blir väldigt avslappnad och fin när man lyssnar.. Men att få de till verklighet sen när man ligger och har ont är nog svårare... Men jag skall lyssna några gånger till och få in de så får man se om de är till nån hjälp.

Imorn går vi in i vecka 37 och de är overkligt nära slutet nu.. Vi har även tid för Ultraljud på måndag.. Får se då hur stor vår bebis har blivit... Den känns stor för de känns himla trångt där inne nu..
Min kompis fick barn i fredags och jäklar va snabbt de går för henne.. Hon skickade mess att nu går vi in på bb och knappt två timmar senare va hennes son född.. Helt otroligt.. Visserligen hennes fjärde barn.. Så ja sa de, hon e nog gjord för att föda barn =)

Jag har börjat längta så otroligt mycket efter vår nu.. Jag vill veta vem du e, vill lukta på dig och hålla om dig..

Jag har börjat känna mig mer lugn inför förlossningen.. Jag tror nog att allt löser sig, ut skall den och jag kan ju inte påverka hur de blir utan de gäller att följa med bara.. De blir nog bra..
Och snart, snart är de dags för oss att få möta vårt efterlängtade barn! Jag hoppas allt går bra..

Snart skall min älskade och jag gå på bio och sen äta en matbit ute. Gäller att passa på nu när de bara är vi och liten är på insidan.. Lite egentid på tu man han.

Vi skall se på filmen som handlar om Tsunamin som skedde 2004.. Lär väl lipa.. Men de får han ta då =)

Ha en fin söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar