måndag 28 januari 2013

Vecka 37 nu då:)

Tiden rusar på och idag går vi in i vecka 37.. Otroligt häftigt! Förra vecka fick ja mina första strimmor på magen. Minns inte om jag skrev de.. Visst dom e små men nu lär man väl spricka son ett dragspel som en kompis så fint sa :) jag har ju smörjt in magen alla dagar men de hjälpte tydligen inte. Men man känner att de spänner på i skinnet.

Vi skulle ju ha varit på ultraljud idag med dom ringde och avbokade. Fick en tid på fredag istället och då till den läkare vi haft hela tiden. Vi skulle ju denna gång fått en annan annars. Så även fast vi såg fram emot ultraljudet idag så känns de bättre att de är samma läkare som tittar. Så nu får vi längt till fredag istället..

Har lånat om mina böcker igen från biblioteket. Är duktig på de där med att skjuta upp saker, men nu ska de läsas. I en av böckerna är ju en avslappnings cd med så den ska jag försöka hinna med en gång om dagen...

Ska försöka läsa den tunna boken idag.

Ska även ringa min moster ikväll tänkte jag eftersom att hon har jobbat på bb och varit med om många förlossningar. Tänkte passa på att utnyttja hennes kunskaper med lite frågor :)

Men nu e jag galet trött igen. Tänkte att jag skulle Ha börjat packa bb väskan idag, men jag tror ja ska ta mig en säng till stan imorn och handla lite saker som jag vet att ja vill ha i väskan . Lite nya dusch grejer och smått och gott.. Kanske man borde se till att ha båda kamerorna i skick oxå med tända minneskort och batterier. Kan va en bra ide :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar