tisdag 1 januari 2013

Så blev de 2013

Ja så kom då året 2013! De e med lite tår i ögat jag lämnar 2012 bakom mig. För de har varit ett äventyr på många sätt, de har varit ett fantastiskt år! Nu hoppas jag ju självklart att 2013 oxå ska bli fantastiskt! De är nu bara 20 dagar kvar tills jag går på mamma ledigt... De är alltså Januari nu.. Helt plötsligt låter februari väldigt nära!! Februari är alltså månaden då våran lilla "skurt" är beräknad att komma!:)
Åh så spännande!

Årets första dag började med en lång sovmorgon! (inte alla dagar de händer då min kära fästman älskar att jobba och jämt har väckar klocka!) men jag fick till en riktig slappar dag me honom. Vi fira tre år som förlovade, så när han kom hem inatt från jobbet hade han ett litet paket som väntade på kudden. . Men som sagt sovmorgon och en sen frukost, sen låg vi i sängen oh titta på tv nån eller några timmar. Blev att ta bilen till stan för att äta en pizza till middag och sen hem för att slappa i soffan.. Så skönt med en dag där vi inte gjort nåt!:) till och med djuren har varit trötta idag. Båda hundarna har varit säckade samt alla tre katter!:) inte ens vår Lurvboll till hankatt har velat ut...:) så en hel mys dag för oss.. Super bra start på de nya året!
Nu håller vi tummarna för ett härligt 2013 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar