torsdag 3 januari 2013

Usch

Usch nu börjar de bli jobbigt de där med att ställa sig på vågen.. Förbannade jävla våg! Just nu känner man sig ju bara knäckt över att ställa sig på den. Vikten går stadigt upp och mycket mer än ja vill! Säkert mer än va bm vill oxå skulle jag gissa.. Om ja ändå kunde röra mig mer. Skall till bm idag (en annan då min e sjukskriven) kränker inte berätta va jag väger efter dagens chock vägning. Kanske kag borde gå till gymmet efteråt å cykla.. Fast och andra sidan känns de inte ok att gå dit me alla andra bantnings hysteriska människor och trängas. Marken är ju faktiskt bar nu från all snö, så kanske jag skall tvinga fästmannen att ta ner min race cykel från "vinden" så kan ja cykla ute. Dom säger ju att de ska va lindrigare för kroppen att cykla om man har foglossning.. Tyvärr så får jag ju ont av promenader.. Visst kan jag tvinga mig ut, men de kommer bara att straffa sig i längden ändå...
Men nej nu har jag lipat klart om vikten som ökar lite för fort.. Får helt enkelt sluta väga mig så slipper jag känna den stressen..

Annars då? Bebisen växer och jag känner den mer och mer. Just nu har den ett "härligt" buffande. Man ser hur hela magen gungar men bebis gör inte så hårt att de gör ont än:) de känns så underbart när den rör sig, då kan jag känna mig lugn och vet att h*n har de bra där inne..
Men nu måste jag nog skynda mig och göra mig klar så att jag kommer i tid och inte behöver springa in med andan i halsen som vanligt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar