fredag 1 februari 2013

Snart kanske de är "över"

Jaha min magmedicin hjälpte inte.. Igår kväll fick jag återigen en mag attack med fruktansvärd magvärk, hjärtklappning, diarré och de känns som att magen fräter bort! Så fick jag mer sammandragningar som va mindre bekväma. Efter samtal till bb för att återigen få råd om Jag kan få ta mer medicin så hamna jag och sambon på att åka in till bb för en koll.. Ctg kurvan visade inte på nåt avvikande. Allt såg bra ut.. Fick lite mer recept fria alternativ, tips och råd om mat ja ska äta.. Dom
Ringde även jour läkaren som sa att kag skulle ringa gyn dagen efter (idag) för att få en tid, men där hade jag ju turen på
Min sida! För de va just till han jag hade bokad tid till idag me ultraljud! Vid 01.30 får vi åka hem och försöka sova..

Idag va vi då till läkare. Ultraljudet gick bra. Vår bebis har lååånga ben! Benen är som om dom skulle va i vecka 39-40 me. Vi är ju i vecka 37.. Så långa ben. Han tyckte att den nog kunde börja komma ut nu. Så hans råd idag va att jag skulle ut och "springa" lite.. Va aktiv i hopp om att de snart sätter igång av sig skälv! För mina mag problem kommer inte att gå över fören bebis e född. Den trycker nog på så tokigt att de inte blir bra förens den e ute! Efter lite samtal hit och dit så ökas min dos magkatarrs medicin nu! Så nu får jag återigen be om att jag slipper få mer ont.. Vill inte in till bb igen fören vår älskade unge ska ut!!

Idag fick ja lite glädje tårar börjar insåg att de faktiskt är FEBRUARI nu!!! Nu är de äntligen månaden då vår bebis är beräknad att komma!!:)
Kan ni förstå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar