lördag 23 februari 2013

2 dagar till BF

Nu är det bara 2 agar kvar till bf.. De är så overkligt nära nu..! Vi ska möta vår lilla om bara nån eller några dagar... Ofattbart och underbart!
Idag har jag testat på en yoga klass.. Den va helt ok... Kanske man borde ha gått på sånt lite mer för jag tror nog att man kan ha användning av den andningen..
Ja de va synd att jag inte testat på de tidigare.. Men nu e de som det är.

Ikväll skall de bli tacos till middag! Och så skall de bli lite bastubad och sen Melodifestival.. Sambon jobbar sin sista natt av hans 8 nätter.. På söndag natt är han ledig i 4 nätter så kan kan bebis gärna få komma...
Idag är huden på magen jätte öm! de spänner och stramar och de gör ont att ta på den... Den kan lixom inte töjas mer nu...

BB väskan har jag inte heller fått klar.. Skamligt.. Idag måste jag lägga ner mina kläder så att jag har de gjort! inga fler undanflykter...

Nej nu skall jag gå å ta en bit mörk choklad å vänta på att sambon kommer in, han e ute med hundarna å jag har så ont idag att jag inte ville följa med för då kommer jag inte att få sova alls inatt..

Ha en fin lördag!

4 kommentarer:

  1. Packa väskan och tänk verkligen ut vad du ska ha med. Så mycket saker jag tänkte helt fel om när jag packade min, vet inte hur jag tänkte. Hade inte med amningsbh å inlägg å kameran hade vi inte heller med plus lite annat skumt. Kan säga att jag inte pallade packa när jag hade fått värkar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har laddat mina batterin till både vanliga kameran och system kameran. Har en lista innanför dörren med sånt som måste med när vi åker in som jag inte kan packa ner fören de e dags. Typ mobil laddare och sånt änvänder ja ju.. Så jag antar att sambon får packa ner de sista när de smäller =)
      Amningsbh och inlägg har jag fått ner.. Sen ska jag väl till att hittanån bekväm tröja att ha på mig.. Tror inte man behöver så mycket kläder =) och glömmer jag nåt så måste min sambo ändå hem nästan alla dagar då vi har en bondgård me en massa kor som ändå måste skötas. Men de e svårt att veta va man skall ha med =) huvudsaken att jag inte glömmer kamera och mobiltelefon! =)

      Radera
  2. Om du har ont är set ju positivt ... Då dröjer det nog inte då länge tills ni får se ert mirakel ;-) spännande.... Håller tummarna att allt hår bra o smidigt ;-) många kramar från sandra i Skåne <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu e de ju bara en dag kvar till bf och ultraljud! Å lilla bebis när kommer du ? =) jag kan inte fatta att vntan snart är slut!
      Men tack för tummarna, lär behöva dom <3
      Kram

      Radera