tisdag 26 februari 2013

Nervöst!

Hinnsvepningen igår verkar göra "nytta" tror jag. Sen igår har jag haft som mensväk och idag har de värkt mer eller mindre hela dagen och de gör bara ondare och mina ilningar blir mer och mer påtagliga och intensiva. Så nåt händer de nog där nere.. Hamnar vi inte att åka in i natt skulle iaf jag gissa på att min kropp kommer va väldigt motaglig för igångsättning imorn..

Gud så nervöst de är! Vem vet, kanske vi imorn får träffa vårt barn?
Skall göra en jordgubbsdrink nu och boosta mitt hb en sista gång.. Sen ska jag försöka få lite sömn om de går.. Lär väl ligga vaken hela natten bara för det =) och nervöst vänta på morgondagen och allt va den kommer ha att erbjuda..
Nu mina vänner är de nära!!!
Va snälla å hålla tummarna för att allt skall gå bra...

Nu skall jag njuta en stund av alla rörelser som bebis ger i från sig i magen och försöka memorera känslan.. Som sagt, finns inget som säger att jag nånsin får uppleva detta igen..

Godnatt

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är nervös! Annars vore det konstigt ;)
    Jag ser fram emot att läsa om hur det gick och vad det blev för sort! Låter som en bra idè att lyssna på musik under värkarbetet!

    Lycka till :)
    Många tankar till dig!
    Kram C <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande det är! Har följ dig hela din graviditet och kommer tänka på dig hela dagen imorgon. Tänk om det är imorgon ni äntligenfår träffa ert mirakel... Så kul! Hoppas allt går bra imorgon! Jag kommer hålla tummarna för ett nytt inlägg på torsdag då du beskriver ert mirakel som du då äntligen fått träffa. Väntar mitt första barn i juni och vet tyvärr lite hur det känns att ha kämpat för det! Lycka till nu!

    SvaraRadera