måndag 30 april 2012

Sista April.

Ja tiden rusar iväg. hinner inte sitta så mycket vid datorn då jag är inne i min jobb period. jobbar natt så mina vakna timmar hemma är inte så många och då måste jag passa på att göra annat..
Idag har jag varit ut på en jogging tur!! Så jäkla skönt!! Klarade av att springa 1km längre än förra gången.. Sakta men säkert går det framåt. Jag känner mig pigg, stark och snygg =) Och några kilon lättare!! =)
Kör full fart här nu tills jag skall börja med sprutorna.. Sen fick man ju inte motionera stod de på mina papper.. Ok nån promenad måste man väl få ta... Eller??
Nå inte tänka på det nu... Som sagt nu koncentrerar jag mig på mig själv, på att få mig i fysiskt rba form samt i psykiskt... Och just nu känns de bra.. Jag passar på att njuta så länge som jag får va glad.. Alla har vi våra upp och ner.. Jag försöker ta tillvara på min upp period nu..

Min sambo och jag va ut till stugan igår en sväng.. Tog hundar, och fika och hoppade i båten.. Satt och drack kaffe och tog en bit choklad, tittade i trädgårdstidningar och drömde oss bort för en stund.. Medans solens strålar värmde våra kinder.. De va mysigt..

nej nu måste jag skynda mig att röra ihop en middag... Skall snart på natt jobb igen..
ha de bra alla kämpar!!

Jag skall rekomendera er en bok jag läser nu..
LYCKOFALLAN skriven av Russ Harris.. läs den.... Kan ju kanske hjälpa nån som känner sig nere..
Trevlig valborg!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att det är fler som är aktiva i ivf svängen nu.. ibland känner man sig lite ensam med allt detta. Snart er tur med sprutor med;) Lycka till!

    SvaraRadera