söndag 22 april 2012

Vart tog du vägen??

Ja vart tog du vägen mensen? Trodde mensen skulle komm typ 2-3 dagar efter att jag slutat med Primolut. Men det har nu gått 6 dagar och den ha fortfarande inte kommit!?!
Första gången man verkligen vill att den skall komma och den inte kommer.. Va tusan. Denna väntan hela tiden.. Fast va gör några dagar mot år? Den lär väl komma.. 

Jag får väl försöka tänka på det från den positiva sidan. Då hinner jag träna lite mer=) Har börjat träna för att få kropp och knopp i bästa möjliga skick inför en eventuellt kommande graviditet. Jag vill va i skick både psykiskt och fysiskt.. 

Hade iaf en jätte trevlig helg i Stockholm. Va och såg Jesus Christ Superstar på Göta Lejon. Ola Salo som Jesus va bra. Men han som spelade Judas va nog bäst.. Vet dock inte vem det va.. Min första musikal.. Då har man blivit lite kulturell oxå=)

Nej nu skall jag hoppa i säng. Tänkte att jag skulle ut och jogga imorn när jag vaknar.. Dock misstänker jag att de skall bli regn=/ men varför skall jag ha de som en ursäkt? nä ut med mig i spåret. Laddat hem lite ny musik till telefonen som får en att springa bättre=) Bra musik för mig är A och O när jag skall ut i spåret.. Man vill ju bli peppad till tusen.. Håller ni inte med?
Att träna är förresten bra för att må bättre psykiskt oxå. Få igång endorfinerna i kroppen.. De behöver väl säkert vi alla som går igenom detta.

Nä nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar