tisdag 24 april 2012

Tick tack tick tack

                                                 (bild lånad av google)

Sitter och väntar på att klockan skall gå. Om 20 minuter öppnar IVF skötaren sin telefontid.. Jag vill som vanligt va först då jag hatar att vänta.. Skall ligga på telefon och se till att jag blir först! Vill ju veta nu hur allt går till och när allt skall dra igång?! Hinner dom dra igång de nu innan sommaren eller måste de bli efter sommaren?De skulle inte va nån större fara om de skulle bli efter sommaren, för då har jag mer tid på mig att komma i form fysiskt och bli av med några kilon.. Vilket jag gärna blir.. För jag anser att de finns lite för mycket fett på magen som jag gärna blir av med.. Annars är jag väl inte allt för missnöjd med min kropp. Men med PCO som jag har så sätter sig ju fettet gärna på magen.. Inte särskillt vackert om ni frågar mig.. Idag har jag redan hunnit jogga/promenera plus crosstrainat och kört egen variant av Zumba framför spegeln. Hundarna undrade nog vad jag höll på med=). Ikväll skall jag ut och jogga med en kompis oxå. Bra att komma igång.. Nu jäklar kör vi..! Jag vill va i bästa skick inför en kommande och eventuell graviditet.. Och blir de inget.. jag då vill jag bli snyggare än snyggast iaf=)
Nej nu skall jag leta rätt på papper och penna så att jag kan sitta klistrad på telefon så att jag slipper sitta och vänta.. 13 minuter kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar