måndag 31 mars 2014

Gravid!?!

Hann inte få några provsar idag från blodprovet så får ringa imorn och få svaren...
Kan inte fatta... Gick de så här "lätt" att bli gravid igen?! Helt otroligt å jag är så otroligt tacksam! Men jag vågar ändå inte tro de fören jag fått mina blodprovs svar... Å är dom oxå bra, jag då får man hålla tummarna att de vill gå hela vägen å att vår son skall få bli storebror...
Haha vi kommer väl dom första 20 åren va lite "hatade" som såg till att blivande barnet blir ett december barn =)


Sitter just nu å försöker hålla nerverna i skick.. Sonen skiriker i sitt rum, å har gjort de i 35 minuter.. Han skall sova men verkar inte va på humör för det idag.. itne igår heller för den delen.. Finns inget värre å jobbigare än att lyssna på när han skriker å inte gå in... Men går vi in så vinner han ju å då får vi skrik alla kvällar som förut... Har redan varit in en gång och bäddat ner honom igen å satt på speldosan.. Men de hjälpte inte.. Fattar inte att han inte ger upp! Han har sånt humör!

Nå ja, nu skall jag hoppa i duschen å hoppas att han somnar under tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar