torsdag 3 april 2014

Tröttheten!

Jag hade nästan glömt bort hur otroligt trött man blir som nygravid! Minns ju de me sonen att jag va grymt trött å de e samma sak nu! Skulle kunna stå å somna. Skillnaden denna gång är ju att jag inte kan lägga mig å vila när jag vill eftersom att jag nu har en liten vilde.. Å han e bokstavligen en vilde! :)

Jag har ett tag känner att hormonerna jag tagit denna gång lite satt sig på humöret å jag har en kort stubin, å nu känns de inte bättre heller:/ vill ju inte att sonen skall behöva "lida" av min korta stubin.

Men idag är humöret verkligen inte de bästa! Sonen skrek som en galning på simningen idag, mest för att han inte fick som han ville. Å han skrek som en galning i omklädningsrummet oxå! Extremt jobbigt att höra på!! Mitt tålamod är just nu i botten å jag dör av trötthet! Nu tar vi striden om kvälls sovning! Han försöker sätta sig upp i vagnen å blir arg när man lägger ner han. Spänner vi fast honom så skriker han så att grannbyn hör! Nu vill jag bara att han skall somna så att jag själv kan få sova en halvtimme å ha lite ork att leka lite ikväll me honom.
Gäsp!

1 kommentar:

  1. Så blodprovet visade också på graviditet antar jag? :) vad roligt för er :) Grattis!

    SvaraRadera