söndag 13 april 2014

Inte en tår...

Nej inte en tår har jag fällt... Inte alls likt mig.. Men tårarna hinner kanske komma när jag landat. Igår kväll/natt fick jag jätte ont, å ensam hemma va jag. Krampade som bara den, å ja satt på wc säkert 100 gånger... Men sista gången ja satt mig där så kom de som en explosion av blod! Pang sa de! Blev lite rädd för att de kom me sån fart. Men efteråt kändes de bättre å de onda släppte lite.. Idag har jag haft ont till och från men inte så farligt ont.. Men de känns inte som att kroppen st fått bort allt som ska bort än...

Igår misstänkte jag lite att jag fick samma gynekolog som 2011 gjorde en felbedömning av mitt utomkveds,hon sa missfall, kom igen om 3månader! Ändå står de i journalen att jag själv misstänker ett utomkveds.. Nej usch jag vill inte tänka tillbaka på de där, för de gör mig bara ledsen. Så onödigt långt lidande de blev. Va dit 3/11 å sen tvinga ja mig dit på nytt UL 21/11 som resultera i akut operation å jag hade ju jätte ont! Nej usch... Nå ja tillbaka till min misstanke! Letade upp journalen (för jag har skrivit ut min journal för att se hur hon hade skrivit om just de mötet) å visst va de samma kvinna!!! Så nu litar jag inte på hennes bedömning igår. Ska ju iaf ringa gyn imorn å få till en till undersökning om några dagar för att se hur kroppen har tagit hand om detta..

Får se när tårarna kommer :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar