lördag 5 april 2014

Blodprovet ja!

Jag glömde ju helt bort att berätta om blodprovet! Allt såg bra ut å jag hade bra värden, så de tyder ju på graviditet! :)

Jag fattar inte varför jag ändå känner mig osäker!? Kanske för att jag känner mig väldigt ogravid om man tar bort tröttheten.. Lite illamående till och från känner jag ju oxå å väldigt svälld i magen.

Jag har iaf fått en tid bokat för UL den 22/4 för att kolla hur de står till. De ville kliniken iaf. Tyvärr måste jag gå till den kärringen som först försökte neka mig detta försök! Vill ju inte alls gå till henne! Men hon va den enda lediga då när kliniken ville ha UL på mig så jag får väl ta henne då. Men ja gjorde klart att jag egentligen inte alla vill till henne då jag tycker hennes bemötande å uttalande är under all kritik! Synd att inte allt bandas in för då hade jag helt klart gjort en anmälan mot henne.

Men men... Nu skall jag ta å väcka sonen. Han har haft sovrutinerna lite på vils idag å jag har varit på begravning. Tungt, vackert å jätte sorgligt! Men men, ha en fin lördag kväll nu alla kämpare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar